Tijdens het recente commissiedebat Gezond en Veilig Werken hebben Tweede Kamerleden aandacht gevraagd voor een betere balans tussen arbeidsveiligheid en de administratieve lasten voor ondernemers. Daarbij werd onder meer gepleit voor een vereenvoudiging van de Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (RI&E) en minder regeldruk rondom arbeidsomstandigheden.
The post Kamerleden vragen om minder regeldruk appeared first on KVGO.




















